Saturday, October 22, 2011

Puj - Kinrara - TPM - Puj

Sport: Mountain biking
Start Time: Oct 22, 2011 05:59 PM
Distance: 18.61 km
Duration: 49m:26s
Avg Speed: 22.6 km/h
Max Speed: 49.8 km/h
Calories: 605 kcal

Fikir punya fikir, aku ambil keputusan yang drastik untuk berkayuh area rumah aku. Walaupun jam dah menunjukkan pukul 5.30pm. Lagipun bdan dah lemau sebab tak kayuh selama 2/3 hari. kali ini route pilihan aku adalah puj - kinrara - TPM - puj jarak yang aku rasa cukup untuk kau mengeluarkan peluh. kadang2 layan basikal sorang2 nie seronok jugak sebab semasa kayuh tak perlu fikir apa2 dan boleh habis secepat mungkin.

Sepanjang perkayuhan aku waktu petang aku lihat ramai yang beriadah terutama kaum cina, yang memang mementingkan kesihatan. Dimanakah bangsaku org melayu..emm maybe layan tidor or main dengan anak2 agaknya.

Lepak2 sekejap sambil snap picture






Nie route yang aku lalui, bukit tak le tinggi sangat tapi speed tu yang penting. La nie aku byk monitor kayuhan aku. Sebagai pembuka semangat.


assry nasir
October 22- 2011


No comments:

Post a Comment

MY Endomondo