Monday, October 17, 2011

Appoinment with Doc

Date 15-October-2011
Venue: AL Zahrah Medical Centre Bangi


Hari ini ada Mountainbike event di PD :thumbsup: atau lebih dikenali sebagai PD Jamboree dan seperti biasa jiwa aku selaku Mountainbikers mula melonjak-lonjak nak joint :buttrock:. Selak punya selak planner schedule rupa2nya aku ada appoinment dengan Doc di Al Zahrah Medical Centre di Bangi nak bawa wife pergi check up. So niat nak gi Jamboree terpaksalah aku pendamkan :((. Lagipun bagi aku ini lebih penting maklumla dah lama kami nantikkan saat2 ini :love:


Masih aku ingat lagi dimana awal January 2011 yang lalu Isteriku mengalami keguguran. Kini ALLAH berikan kami rezeki lagi alhamdulillah SYUKUR keHADRATNYA B-).


Kali ini masuklah kali ke2 wife aku, check up kat sini alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik B-). Jika ada rezeki aku bakal menjadi ayah buat kali ke3 pada bulan April 2012. Setelah melalui process pemeriksaan baby berada dlm keadaan stabil, Syukur Alhamdulillah. Buat masa ni dah masuk minggu ke 16. Kat bawah nie aku letak gambar baby pada minggu ke 16. Sekarang nie dunia semakin canggih, disebalik tu jugak aku install pregnancy application dlm smart phone aku, so boleh la aku monitor kandungan dari masa kesemasa :buttrock:.


Inilah wajah kandungan anak kami nak lebih detail boleh click kat picture tu
:buttrock: ^O^

Dah lama kami tunggu saat ini, jarak anak2 akupun terlalu jauh semuanya dalam linkungan 5 tahun. Insyaallah anak ku yang sulung Qistina serta Qaisara begitu gembira dengan kehadirannya dan yang pasti Qaisara bakal bergelar "KAK NGAH" :). Namun aku bersyukur setiap anugerah yang ALLAH berikan.



assry nasir :buttrock:
17_September_2011



No comments:

Post a Comment

MY Endomondo