Tuesday, October 25, 2011

Kayuh dgn Piston Turbo

Puj-Putrajaya-Cyberjaya-Puj
Start Time: Oct 23, 2011 12:00 AM
Distance: 45.99 km
Duration: 1h:50m:07s
Avg Speed: 25.1 km/h
Max Speed: 44.5 km/h
Calories: 1495 kcal


Dok lepak2 layan cerekarama tiba2 otak aku mula teringatkan basikal aku distore yang aku tinggalkan dlm keadaan bogel (sebelum nie basikal aku asyik berselimut aje) . Apa lagi terus kedapur belek punya belek terus ku capai smartphone sambil meneliti no2 8-) 8-) yang aku rasa sesuai untuk aku petik B-) berkayuh esok pagi. Tiba2 aku teringat kat seseorang yang dah lama betul aku tak berkayuh dengannya 8-)..8-)..8-) apa lagi terus ku click whats app ^O^...^O^



Serba sedikit petikkan dari Whatsapp.... :buttrock:..^O^bersama Piston Turbo


Seperti yang dijanjikan jam 7am beliau dah lama terpacak kat restoran Mirasa. Semangat betul kawan aku nie, manakala aku cam malas2 le pulak. Bukan malas nak kayuh tapi aku rasa malas nak kejar dia maklum la..dia nie kalau kayuh memang laju giler. Kali terkahir aku berkayuh dengannya maybe 2010 dlm bulan 6 or 7 yang lalu. Lagipun dah hari kehari beliau nie semakin kuat kayuhnya manakla aku lak masih mcm dulu2 jugak tak ada improve langsung.

Pasal kayuhan kami nie tak yah cerita la..nak tahu lebih detail lihat trail profile kat bawah nie, tapi yang pasti memang best trail yang panjang serta berbukit rasa nak cabut lutut aku. kadang terfikir lak aku menyesal :banghead:..:banghead:..:banghead:..petik si "Piston turbo" nie.



Ni la Piston Turbo sahabat lama aku dalam MTB, dah lain bentuk serta GAYA beliau dari mula kukenali.








Sebahagian trail profile hadiah dari Piston Turbo untuk "AKU"





assry nasir
October_23_2011



1 comment:

  1. off road speed at avg speed at 25kmh, below 2 hour or ride wow memang turbo piston.

    ReplyDelete

MY Endomondo