Friday, September 30, 2011

Puj-Kinrara-Equine-Puj



Start Time: Sep 30, 2011 12:11 AM
Distance: 28.66 km
Duration: 1h:19m:09s
Avg Speed: 21.7 km/h
Max Speed: 45.2 km/h
Calories: 931 kcal


Burung hantu Jamboree dah dekat, megelabah jugak ni. Tupp2 company aku lak ada shutdown sebab Syatem upgrade from Sytline to SAP. Bagus jugak idea nie so dapatlah aku berkayuh. Contact punya contact Arash lak free, apa lagi layan ler kayuh waktu pagi dari puj-kinrar-puchong. Memang best sekali sekali kayuh 2 org aje..dah tu lak laju lagi nyaman aje waktu pagi.

Kayuh awal pagi nie memang layan, ada kabus2 dan sejuk2 kuku. Tapi tu la...kenderaan waktu pagi memang laju2 risau jugak. Maklum la..pemandu M'sia nie bukannya nampak sangat sikap dia org nie bila dok dlm kereta dan pegang stereng dia rasa jalan ni "AYAH" dia org yang punya. Aku sejak jadi Cyclist nie memang perihatin kepada penunggang basikal tak kira la Mat Bangla yang bawak mesin rumput tu.


Berehat sebentar di Petronas Puchong


Kat bawah nie trail maps yang sempat aku lakukan menggunakan Endomondo. Sejak pakai Endomondo nie semangat aku kayuh lain macam aje.







Dah penat aku layan berkayuh, check pulak kat Restoran diPuncak sarapan pagi. Memang layan makan bila badan dah penat ni.


asri nasir
30_September_2011

Kepada sahabat basikalis, jgn lupa doakan aku succes di Kayuhan Jamboree Burung Hantu 2011 @Malacca.

No comments:

Post a Comment

MY Endomondo