Saturday, September 17, 2011

Ride with PP Cyclist Team

Date: 16_September_2011
Distance: 32.24 km
Duration: 1h:57m:19s
Avg Speed: 16.5 km/h
Max Speed: 45.9 km/h
Calories: 1048 kcal

Sudah lama memendam rasa nak berkayuh dengan Team PP Cyclist atau lebih dikenali dengan Putra Perdana Cycling Club, dah byk kali dia org invite tapi masih tak berkesempatan. Pada 16 September adalah cuti Hari Malaysia dan peluang ini diambil dengan sebaik mungkin. Inilah masanya saya berpeluang berkayuh dengan PP Cylist Club, beberapa nama yang saya kenali seperti Ahmad Redzuan, Ammay serta Khay Khoo.

Sebahagian rider yang turun pada masa itu

Seronok juga trail nie, byk bukit serta single trail yang menarik. Amat sesuai untuk dibuat race Event.


Possing berlatar belakangkan Lake, nyaman ajee!!!

Saya mengucapkan terimakasih kepada Team PPCyclist yang sudi jemput & ride bersama. Insyaallah jika ada kelapangan waktu saya akan joint lagi. Yang bestnya dengar cerita PPCylist selalu ride offroad waktu malam...nak kena try ni.

Harap2 ada waktu berkelapangan saya akan joint lagi.






asri nasir
17_September_2011

No comments:

Post a Comment

MY Endomondo