Tuesday, November 1, 2011

Kuatkan semangatKU!

November 01-2011


Since October 07-2011
0:00:25days smoke free
509 cigarettes down
:eek:
MYR 254.78 :buttrock:
Saved 2hrs 54m ^O^

Hari nie cukuplah 25 :thumbsup: hari aku bebas dari rokok, sesuatu yang amat sukar untuk aku lakukan. Ini bukanlah satu pekara yg mudah 8-) setelah 26 tahun berdamping dengannya. Masih aku ingat lagi seawal penglibatan aku pada ketika itu rokok yang aku hisap berharga RM 1.80 B-) untuk DUNHILL 20 batang itu 26 tahun yang lalu dan kini harga DUNHILL yang aku hisap sudah mencecah RM10.00 :eek:. Setiap tahun jugalah aku berazam dan berazam untuk meninggalkannya, namun aku masih belum kuat untuk menghadapinya.

Kini alhamdulillah aku sudah hampir 25 hari bebas dan aku harap aku akan terus kuatkan semangat serta azamku. Kepada rakanku, aku bermohon hormatilah PILIHAN aku :buttrock: ini, jika berminat marilah bersama2ku berjuang untuk BERHENTI!!!!


assry nasir
November_01_2011



No comments:

Post a Comment

MY Endomondo